“I will honor Christmas in my heart, and try to keep it all the year.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på denna mörka torsdag. Jag startade min morgon med att ta en sovmorgon eftersom jag jobbar kvällen och sedan så städade jag mitt rum, rengjorde mitt ansikte och sedan gjorde kaffe. Men som ni kanske har märkt så har jag varit lite oaktiv denna veckan men det kommer bli bättre snart. Men tänkte berätta om min måndag, tisdag & onsdag:
 
Måndag: I måndags så startade jag min morgon med att ta en kopp kaffe och fixade mig som jag gör varje morgon. Sedan så duschade jag, rengjorde mitt ansikte och öppnade en ny lucka i min julkalender från Lumene. Det är så mysigt att ha en lite mer lyxigare att ha en julkalender, som Lumene. Sedan spelade jag en del COD och det går bättre och bättre för varje gång. Men sedan så åt jag god mat, drack öl och hade en mysig kväll. Sedan så spelade jag lite mer COD och sedan skulle jag sova, somnade ganska sent i måndags. 
 
Tisdag: I tisdags så startade jag min morgon med att ta en lång dusch och det var så skönt.  Och efter det så skulle jag fixa min hudvårdsrutin och la på mig en sheet-mask och det är så skönt att använda sheet-masks. Sedan så spelade jag COD och det är så kul med Call Of Duty. Och sedan skulle jag vidare till jobbet och i tisdags så hade jag en del att göra. Men tiden gick ganska fort måste jag säga vilket var skönt, för jag mådde lite dåligt. Men sedan så när jag kom hem så tittade jag på en julfilm. Och sedan skulle jag sova. 
 
Onsdag: Igår så startade jag min onsdag med att stressa mig till jobbet eftersom jag inte sov så bra. Men sedan så när jag kom till jobbet hade jag ganska mycket att göra vilket var skönt eftersom jag ville få mig energi. För jag tog en berocca och det hjälper mig en del. Men sedan så fortsatte jag jobba och det var rätt stressigt på jobbet igår. Men sedan skulle jag äntligen hem och det var så skönt, när jag kom hem så skulle jag äta kvällsmat eftersom jag inte hade ätit något på hela dagen. Jag skulle sedan spela lite COD och det är så kul. Men igår så tänkte jag äntligen lägga mig tidigare men det blev inte så. Jag somnade 3.30 igår och det är så sent. Men idag vaknade jag kl 10 och hittills har jag bara gjort det jag brukar. Nu ska jag göra lite lunch till mig själv så hörs vi mer senare. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?