“I think God, in creating man, somewhat overestimated his ability.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en fin start på veckan. Jag startade min måndag med att planera att vara ledig igår men jag skulle hoppa in och jobba istället. Men jag var ledig i söndags och valde att inte blogga mycket eftersom jag ville fokusera på familjen och bara vara ledig. Men tänkte berätta mer om min söndag & måndag: 
 
Söndag: Jag startade min morgon med att bädda min säng, städa hemma och julpynta lite i mitt rum. Kan inte fatta att det redan är December och är att så taggad på julen detta året. Men efter att jag fixade om mitt rum så skulle jag göra mig redo för att åka hem till min syster och vi skulle sedan vidare till julskyltningen i stan. Men innan det så plattade jag håret, sminkade mig och fixade till mig. Sedan åkte vi till min syster och hade en mysig advents-fika och det var så mysigt. Sedan åkte vi ner mot stan och gick på julskyltningen och det var så mysigt. Men efter det tog vi en fika på ett jätte msyigt ställe. Vi drack kaffe, te och åt pizza och det var så mysigt. Sedan åkte vi hem och jag spelade lite COD och efter det så satte jag igång en julfilm. Men sedan skulle jag sova, somnade ganska sent i söndags. 
 
Måndag: Igår så startade jag min morgon med att gå upp och bädda sängen. Sedan så fixade jag min dagliga hudvårdsrutin och efter det så fick jag ett samtal av min chef och hon frågade om jag kunde komma in och jobba, jag hade gärna varit ledig men jag ställer alltid för mina chefer. Men sedan så fixade jag mig och sminkade mig. Sedan så skulle jag till jobbet och hade det ganska lugnt på jobbet och jag var lite seg under dagen. Men sedan när jag kom hem så satte jag igång en julspellista och lyssnade på musik och tände en massa ljus. Och efter det så tittade jag på Jersey Shore. Jag skulle sedan sova, somnade ganska sent igår. 
 
Tisdag: Men idag så vaknade jag på bättre humör och tog även en längre sovmorgon och det var så skönt att ta sovmorgon. Vi alla behöver sova lite extra ibland. Men sedan så duschade jag och efter det och bäddade min säng och efter det så spelade jag lite COD. Och gjorde mig en god lunch som blev en krämig pasta och en panerad schnitzel och det var så gott! Men sedan gjorde jag mig redo för jobbet och idag hade jag en del att göra på jobbet. Men efter jobbet så tog jag ett glas rosévin och nu tittar jag på Jersey Shore medans jag väntar på en ny uppdatering av Call Of Duty. Men nu ska jag äta lite snacks och vänta på uppdateringen. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?