DAGENS LISTA
Publicerat den

 
Dagens humör
Idag mår jag faktiskt väldigt bra, 
 
Dagens koffein-intag
Just idag så har jag druckit 4 koppar av kaffe och det är så gott med kaffe. 
 
Dagens känsla
Idag är jag så motiverad för att jag ska julbaka. Det ska bli så mysigt, att sätta igång julmusik & baka. 
 
Dagens fundering
Att jag inte har varit så duktig på att blogga denna veckan, måste bli bättre på det. 
 
 
Dagens älskar
Att jag har haft en mysig morgon med familj, ätit god mat och bara firat min syster som fyller år. 
 
Dagens katastrof
Går utan tvekan till min hy. De här väderförändringarna har gjort kaos med den. Plötsligt har jag små fläckar över hela ansiktet och massor med finnar. Lite tråkgt men jag tror det är mest för att jag har ätit massa skräpmat och tänkt på huden så mycket. 
 
Dagens insikt
Nya sneakers, måste verkligen ha nya. Jag har haft mina i snart 2 år och måste köpa nya på mellandags-rean. Älskar att köpa nya skor. 
 
Dagens gillar inte
Att det snart är julafton! Jag vet, jag har sagt det förut och det kommer jag fortsätta göra, för jag är verkligen inte redo att lämna julen riktigt ännu.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?