“Christmas waves a magic wand over this world, and behold, everything is softer and more beautiful. ”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en fin start på veckan. Jag vaknade idag på så bra humör och startade min morgon med att bädda sängen, dricka kaffe och duscha. Men jag är ledig idag och det är så skönt och jag planer på att handla julklappar idag med syrran. Men jag har haft fullt upp i helgen och jobbat hela helgen och jag tänkte berätta nu om min lördag & söndag:
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 8.30 och startade min morgon med att duscha, rengöra min ansikte, sminka mig och dricka kaffe. Sedan skulle jag vidare till jobbet. Jag jobbade i lördags mellan 11.30-16 och det var så skönt att ha halvdag. Men hade en del att göra på jobbet så jag hade det lite stressigt och efter det så åkte jag hem till min syster. Vi hade en mysig kväll. Vi beställde mat, titta på en julfilm, skrattade och hade det bara hur mysigt som helst. Sedan så sov jag även hos henne. Hade helt enkelt en sjukt mysig lördag. Jag somnade dock ganska sent. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag kl 9.45 och startade min morgon med att dricka kaffe, fixa mig och sedan åkte jag till jobbet. Igår så jobbade jag hela dagen och det var en del att göra under hela dagen. Dessutom var jag extremt trött, men sedan skulle jag äntligen hem. När jag kom hem så spelade jag lite COD och efter det gjorde jag kvällsmat. Sedan skulle jag sova, jag somnade rätt sent faktiskt. Men idag vaknade jag kl 9. Startade min morgon som jag alltid gör. Med kaffe, hudvårdsrutin och att bädda min säng. Just nu dricker jag min 3:e kopp och tittar på Jersey Shore och ska njuta av min lediga dag. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?