Veckans Lista.
Publicerat den

Veckans mående
Just denna veckan har jag mått sådär eftersom jag har PMS. 
 
Veckans har gjort
Jag kom hem igår från Mostar och idag har jag jobbat bara, så det har inte hänt så mycket mer. 
 
Veckans bästa
Att jag kom hem, jag verkligen gillade min semester, men jag trivs bäst i Sverige. 
 
Veckans mysigaste
Min sista kväll i Mostar, jag åt mina favorti-pannkakor där. Pannkakor med chokladbanan, supergott! 
 
 
Veckans löfte
Att jag börjar på viktväktarna på lördag och att jag ska gå till gymmet en dag denna veckan. 
 
Veckans proud moment
Att jag har bestämt mig för att tänka på min hälsa, eftersom jag såg hur dåligt min pappa mår och att jag måste börja träna efterso jag inte känner mig hälsosam. 
 
Veckans bästa drick
Utan tvekan, kaffe! 
 
Veckans fundering
Om jag verkligen mår bra, vilket jag gör. Ibland känner jag mig seg och så men annars så mår jag bra tycker jag. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?