“Try a little harder to be a little better.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla har haft en onsdag, jag har en suverän onsdag. Jag startade dagen med att åka ner till Kroatien. Men jag vill be lite om ursäkt för min dåliga uppdatering här på bloggen dessa dagarna men jag är på semester som ni vet. Jag kommer berätta om min måndag, tisdag och onsdag för er. 

Måndag: Jag startade dagen på bästa sätt, jag skulle äntligen på semester till Bosnien. Jag vaknade kl 8 och startade dagen med att packa det sista. Det kändes så skönt att äntligen få semester. Fan va jag har längtat till denna dagen. Jag har verkligen förtjänat att få semester. Men sedan skulle min mammas kille köra mig till stationen och efter det skulle jag ta tåget till Köpenhamn. Jag checkade sedan in min väska och skulle vidare till min gate. Jag köpte sedan med mig en avokado-macka och en juice. Sedan skulle jag bara vänta på flyget och jag flög sedan i 2.5 timme. Efter det mötte jag upp min pappa. Jag landade i Split och sedan skulle vi vidare till Mostar, vilket tar ca 2,5 timme. När vi kom till Mostar skulle jag handla ćevapi som jag var sjukt sugen på. Jag somnade runt midnatt i måndags, hade en fin måndag och en fin start på min semester. 

Tisdag: Igår vaknade jag kl 8.30 och startade dagen med att fixa mig lite sedan skulle jag till gamla stan. Igår var temperaturen här i Mostar över 35 grader. Jag gick till ett stort köpcenter och köpte med mig 2 tröjor och sedan så promenerade jag ner till gamla stan och åt en god lunch. Det blev pasta med en god köttsås och en stor öl till de. Sedan skulle jag vidare till min pappa till hans jobb. Var där i en stund och sedan skulle vi vidare till en lite by utanför stan. Vi hade det mysigt efter det var jag sjukt sugen på pannkakor och åt de, efter det skulle vi hem och titta på en fotbollsmatch. Somnade runt 02 på natten, vilket var lite sent. 

Onsdag: Idag vaknade jag kl 9.30 och så bra jag har sovit inatt. Jag startade dagen med att fixa mig och sedan skulle jag och min pappa till Gradac, Kroatien. Idag var det sjukt varmt vid havet, jag tror det var nästan 40 grader. Jag solade en massa, badade och drack 2 stora öl. Det var så skönt att bada i havet, jag var verkligen saknat att bada i det Kroatiska havet. Jag fick även lite färg idag vilket var bra. Sedan åkte vi hemåt och stannade på en vilket mysigt restaurang precis nära en flod. Vi åt lite mat, drack öl och det det mysigt. Vi avslutade kvällen på ett ställe där de bara säljer pannkakor, sjukt gott var det. Jag åt pannkakor med smak av nutella och banan, det var så gott. Kom precis hem och nu sitter jag och skriver detta inlägg. Imorgon ska jag bara till gamla stan och fota en massa, men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?