TOPP 3 MÅL I AUGUSTI
Publicerat den

Nu är mina favorit-månad äntligen här. Den bästa månaden på året om ni frågar mig, hehe. Denna månaden åker jag semester och jag fyller även år denna månaden. Detta gör mig så lycklig, jag åker på semester om mindre än 4 dagar. Nu kör vi månadens mål. 
 
Ny månad betyder såklart 3 nya mål. Men först en recap på förra månadens:
1. Börja träna igen - så nu har det går alldeles för lång tid utan att jag har tränat och känner att det är dags att börja tänka på min hälsa och styrka. Jag mår så mycket bättre när jag tränar. Så denna veckan är planen att träna minst 2-3 gånger. 
 
2. Köpa nya sneaker - Jag reser om exakt 3 veckor till min pappa i Bosnien och vill köpa ett par nya sneakers som jag kan ha. Vill helst köpa ett par nike eller adidas. 
 
3. Skriva in mig på ViktVäktarna - någon dag denna månaden kommer jag skriva in mig på viktväktarna. Jag känner verkligen att det är dags nu. 
 
TOPP 3 MÅL I AUGUSTI
1. Utforska Mostar - Jag har varit många gånger i Mostar men jag vill faktiskt utforska staden mer. Vill besöka nya matställen, gå mycket i stan och bara njuta av staden. 
 
2. Vila - Jag har jobbat sjukt mycket denna sommaren och jag tycker det ska bli så skönt att åka på semester. Jag behöver bara vila, vilket ska bli så skönt. Jag kommer bli helt utvilad när jag kommer hem. 
 
3. Njuta av livet - Mitt mål när jag är på semester är att njuta av min ledighet. Jag ska försöka även att blogga lite när jag är iväg på min semester. Men det jag verkligen ska se till att göra är njuta av min ledighet och njuta va livet också. 
 
Vilka är era topp 3 mål?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?