“Those who dare to fail miserably can achieve greatly.”
Publicerat den

 
(null)
 
Hej på er mina finisar. Hoppas ni alla mår bra, jag mår helt ok. Jag har inte varit så aktiv här på bloggen, försökt spendera min sista dagar av min semester här i Mostar. Då var det söndag, sista dagen på veckan och imorgon är det min sista dag här i Mostar och jag måste säga att det ska bli så skönt att komma hem till Sverige. Men jag tänkte berätta om min fredag, lördag och söndag; 
 
Fredag: I fredags vaknade jag kl 12 och denna semester har jag verkligen sovit sjukt mycket, vet inte vad det är med mig. Men det är först nu jag börjat återhämta mig. Men sedan stack jag ner till stan och promenerade en del, gick över 7km i fredags. Sedan så mötte jag upp min pappa och vi skulle käka på en restaurang. Jag åt čevapi och drack en kall öl till det. Sedan så promenader vi lite och efter det blev jag sugen på pannkakor. Jag åt pannkakor med chokladbananer vilket var super gott! Sedan kom jag hem och somnade ett par timmar senare. 
 
Lördag: I lördags så vaknade jag kl 10 och startade dagen med att ta en lång kall dusch. Sedan så gjorde jag vid mig och efter det så skulle jag till ett köpcenter och köpte med mig en tröja, ring och ett armband. Sedan så satte jag mig på en mysig restaurang och åt en god lunch. Sedan så mötte jag min pappa och vi skulle vidare till gamla stan och vi åt en god middag, sedan skullevi hem. Jag somnade lite efter midnatt igår. 
 
Söndag: Idag vaknade jag kl 11 och startade dagen med att duscha sedan så skulle min pappa, jag och hans fru till ett berg och äta en god lunch. Vi åkte dock till en loppis först och jag köpte med mig en tröja där och efter det åkte vi till berget och där var det 15 grader vilket var super-skönt. Sedan så åkte jag hem eftersom jag började känna mig dålig i magen + att jag börjar bli förkyld. Jag sov ett par timmar och vaknade precis och tittar just nu på en film på min dator. Men ska titta färdigt på filmen så hörs vi mer när jag kommer hem på tisdag. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?