SPY KIDS (2001)
Publicerat den

 
 
BETYG: 9/10 | GENRE: Komedi | Äventyr | Barn
Spy Kids (Alexa Vega, Daryl Sabara & Antonio Banderas)
Kommentar: En film där barn också kan vara spioner och de försöker rädda sina barn. 
 
Handling: Barnen Carmen och Juni tror att de har två helt vanliga föräldrar Gregorio & Ingrid. Men föräldrarna är hemliga agenter. Deras föräldrar får ett nytt uppdrag, som egentligen är en fälla. När barnen får reda på deras hemlighet beger de sig ut för att rädda sina föräldrar. De är med om mycket men de gör allt för att rädda sina barn. 
 
Kommentar: Jag kommer ihåg att jag var 9 år när jag såg denna filmen första gången och jag tyckte den var super bra. Filmen börjar med att Ingrid (deras mamma) berätter en saga för barnen men hon berättar hur hon och Gregorio träffades, vilket barnen inte vet. De är ju spioner och de ska på ett hemligt uppdrag och de förvinner. Carmen och Juni får sedan reda på att deras föräldrar är spioner och de ska sedan iväg för att hitta föräldrarna och rädda världen. Jag älskar de första filmen mest, allt med den är bra ett stort + är musiken. Denna filmen ska ni se, jag vet att den är gammal men den är sjukt bra tycker jag. 
 
Spoilers: I filmen får man se massa scener med Carmen och Juni, vilket jag gillar. Jag kom ihåg denna filmen när jag var liten och tyckte det var så coolt att de var spioner. Jag ville vara som Carmen och gillade alltid henne, tyckte hon var så cool. Men har ni inte sett någon av dessa filmerna så måste ni verkligen göra det. Men nu ska sminka mig och fixa mig och sedan ska jag till stan här i Mostar, men det kommer en recension om 2:a filmen under kvällen. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?