“Poetry is what gets lost in translation.”
Publicerat den

 
Hej mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en vecka. Min vecka har varit okej, har hunnit jobba en del och dessutom hunnit vila. Mem jag har valt att inte blogga något eftersom jah behövde återhämta mig från min semester. Jag kom hem för 4 dagar sedan. Men tänkte berätta om min vecka för er! 
 
Måndag: I måndags var min sista heldag i Mostar och njöt verkligen då. Jag umgicks med min pappa, ätit god mat och bara njöt av sista dagen på min semester.  Drack även ett par öl, åt sjukt goda pannkakor. Ska jag sammanfatta så hade jag en jätte trevlig semester. Jag skulle den dagen somna ganska tidigt men jag kunde inte sova. Eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter. 
 
Tisdag: I tisdags så skulle jag resa hem till Sverige. Det kändes lite jobbigt samt även skönt, det skulle bli skönt att gå tillbaka till rutinerna. Jag kom hem på eftermiddagen och när jag kom hem så spelade jag Sekiro, fan vad jag har saknat att spela Sekiro och det första jag gjorde var att jag vann en sjukt svår boss. Den bästa känslan när man vinner en boss, sedan så skulle jag duscha och efter det så satte jag igång en film, tittade nämligen på Desperado och den var sjukt bra. 
 
Onsdag: I onsdags så började jag äntligen jobba, efter 15 dagars semester. Det kändes jävligt skönt att börja jobba igen. Jag hade något att göra hela dagen så dagen gick ganska fort. Skönt att äntligen börja jobba och sedan när jag kom hem så satte jag igång mitt PS4 och spelade Sekiro i ett par timmar, vilket var nice. Sedan så satte jag igång en film, Once Upon A Time In Mexico. Den var sjukt bra tyckte jag och det kommer upp en recension om filmen. Men jag somnade ganska sent i onsdags. 
 
Torsdag: I torsdag så startade dagen med att ta en dusch och sedan så satte jag igång och spelade Sekiro, jag har inte många bossar kvar av spelet. Och sedan så gjorde jag mig en sjukt god äggröra till frukost och en god smoothue också. Jag började kl 16 och det var skönt att kunna vila upp på förmiddagen. Jag åkte sedan till jobbet och hade en del att göra på jobbet och sedan när jag kom hem så började jag titta på La Casa De Papel och skit så bra den är. Såg bara 3 avsnitt men de är sjukt bra och om ni inte börjat titta på serien, så gör det. Men i torsdags så somnade jag sent på natten. 
 
Fredag: Igår så vaknade jag kl 9 och startade dagen med att fixa mig inför jobbet, jag gjorde även en kopp kaffe och sedan stack jag till jobbet. Jag hade något att göra hela dagen på jobbet och det var skönt att dagen gick fort, eftersom jag hade extremt ont i magen. Sedan när jag kom hem så bara vilade jag och drack en öl, vilket jag behövde. Sedan så bara tittade jag på ett par avsnitt av La Casa De Papel. Men sedan somnade jag, det var sent på kvällen när jag somnade. 
 
Lördag: Idag vakande jag med att starta morgonen med att ta en dusch. Det var så skönt och sedan gjorde jag vid mig och efter det skulle jag till Viktväktarna. Allt gick jätte bra där och det är så skönt att jag äntligen har börjat med min vikt-nedgång. Men sedan skulle jag till jobbet och hade sjukt mycket att göra idag, vilket var skönt men dessutom hade jag sjukt ont i magen. Men jag kom hem för ca 1 timme sedan och nu sitter jag och spelar lite Serkiro medans jag skriver detta inlägget. Men vi hörs mer imorgon, för jag tänker sova snart. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?