“No medicine cures what happiness cannot.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra. Jag mår helt okej förutom att jag har lite ont i mitt ben men annars är det bra. Men jag har inte varit så aktiv denna veckan, ber om ursäkt för det. Men jag tänkte berätta om min tisdag, onsdag & torsdag för er. 
 
Tisdag: I tisdags vaknade jag kl 10 och startade dagen med att ta en kall dusch och sedan skulle jag ner till stranden. Jag var fortfarande solbränd på ryggen så sket i att sola ryggen men badade en massa. Havet var såå skönt och jag älskade verkligen att bada den dagen. Jag satt även i skuggan och drack ett par öl och åt en macka med kyckling, hur gått som helst. När jag skulle hem så köpte jag med mig lite snacks och var i rummet resten av kvällen. Rummet vi hyrde var katastrof asså, så sjukt varm!! Jag kunde inte sova något den natten. 
 
Onsdag: Igår så stack vi vidare till Mostar rätt tidigt, kl var nog 10. Vi kom till Mostar runt 14 tiden och åt på en sjukt mysig restaurang. Jag åt en kyckling-pasta med en sjukt god svampsås. Och drack en stor öl till det, sedan när vi kom hem så tittade jag på en turkiskt serie på tv. Efter det så bara njöt jag resten av kvällen. Jag somnade rätt sent igår, kl var strax efter 02. 
 
Torsdag: Idag vaknade jag kl 10.30 och startade dagen med en kopp kaffe, drack Nescafé med vaniljsmak. Sedan så promenerade jag till ett stort köpcenter här i Mostar. Jag köpte med mig lite saker och sedan promenerade jag genom gamla stan och sedan skulle jag träffa min pappa. Efter det så åkte vi till en mysig restaurang och åt kvälls-middag och då började även en fotbollsmatch mellan Mostar vs MFF och det var sjukt nice. När jag kom hem så visades första hobbit filmen på tv så jag tittade på den. Nu sitter jag och skriver detta inlägget och ska snart sova. Vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?