Min semester: Mostar ♡
Publicerat den

 
Då var man tillbaka från Mostar och skit vilket fin semester jag har haft. Jag tänkte skriva lite om min tid i Mostar och sammanfatta det bästa som har hänt mig där. Hoppas ni gillar mitt inlägg, lämna gärna en kommentar så blir jag jätte glad! 
 
Jag var borta mellan 5/8-20/8 och allt gick så fort, men det var så skönt där också måste jag säga, jag umgicks mycket med min pappa och bara njöt av att vara ledig. Jag hade jobbat sjukt mycket i Juli månad så jag behövde verkligen komma iväg från Sverige. Under min semester var jag i Blagaj, Metkovič, Gradac, Split. Och det var så skönt, jag trivdes mycket. Jag åt jävligt god mat, drack mycket öl och badade en massa. Det var så skönt, men det jag också gjorde var att jag sov en massa, verkligen vilade ut. Jag åt en massa pannkakor 👇🏼 

(null)
Världens godaste pannkakor.

Sammanfattning: Ska jag sammanfatta min semester så behövde jag verkligen denna resa ner, jag behövde verkligen vila eftersom min kropp behövde vila. Jag trivdes så sjukt mycket i Mostar och promenerade en massa, och gick mycket i gamla stan och drack en massa kaffe (deras Nescafé är så gott) och drack mycket öl. Jag är så sjukt tacksam för denna semestern och kommer säkert åka nästa år. Detta behövde jag! ♥️

(null)









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?