“I like the night. Without the dark, we'd never see the stars.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra. Jag mår super bra och är som ni vet på semester i Mostar och har inte haft tid att blogga dessa dagarna. Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering för dessa dagarna. Men jag tänkte sammanfatta min torsdag, fredag, lördag & söndag. 
 
Torsdag: I torsdags vaknade jag kl 10.30 och startade dagen med att ligga i sängen en stund och sedan skulle jag ner till gamla stan för att fota lite. Jag spenderade ett par timmar i gamla stan och det är så mysigt. Men sedan kände jag att jag blev rätt törstig så jag stannade vid ett mysigt café. Jag beställde en kall öl och det var supergott. Sedam skulle jag möta upp min pappa i vårat gamla hus (Kajtaz House) och efter det så åkte vi till Blagaj, en by utanför Mostar och där satt vi på ett café och bara snackade. Men sedan så kom vi hem och jag spenderade kvällen med att titta på en film. Jag somnade lite innan midnatt. 
 
Fredag: I fredags så vaknade jag kl 9 och startade dagen med att fixa mig inför dagen, tog en dusch och sedan så satte jag på mig lite smink också. Sedan så skulle jag iväg till stan och var på andra sidan stan och var i ett stort köpcenter och der var så varmt i fredags och jag tror det nästan var 42 grader. Men jag hann köpa lite saker till Kroatien. Kommer spendera ett par dagar där. Sedan på kvällen så åt jag en sjukt spagetti bolognese och drack öl till det. Men när jag kom hem så packade jag det sista. Sedan så somnade jag, jag somnade ändå ganska sent i fredags. 
 
Lördag: I lördags så var det meningen att jag skulle vakna kl 8 men vaknade fan mycket senare än så, kl var 10.30 när jag vaknade. Men jag tog bara på mig kläder och sedan så satte vi oss i bilen och körde till Kroatien. Vi var framme runt 13 tiden och det första jag gjorde var att jag gick ner till stranden och badade och det var så skönt att bada. Sedan så spenderade jag resten av eftermiddagen där och skit så varmt det var med ändå skönt. Jag skulle tillbaka till rummet sen och duscha och göra mig redo för kvällen. Till kvällsmiddag åt jag pasta med räckor och det var gott men jag mådde inte så bra på natten, spydde 2 ggr och mådde skit. Jag somnade sjukt sent i lördags. 
 
Söndag: Igår vaknade jag kl 11 och skit så utvilad jag var, sov helt okej den natten förutom att jag spydde 2 ggr. Jag stack sedan till stranden och badade en massa och solade en del också. Och sedan stack jag och min pappa tille ett café och jag beställde en kall stor öl och det var så gott. Jag hade en trevlig dag på stranden och njöt verkligen av dagen, men den dagen insåg jag också att jag hade bränt mig på ryggen och skit så ont det gjorde. Jag gick sedan tillbaka till rummet, duschade och vi stack sedan ner till stan och käkade, igår åt jag panerad kött med stekta grönsaker vilket var super gott. Och jag kunde inte sova mycket den natten, hade så ont i ryggen + att det är så fucking varmt i rummet vi hyr så det var ett helvete. Så jag sov inget den natten. 
 
Måndag: Idag så mådde jag sjukt dåligt, jag stannade i rummet hela dagen och tittade på massa filmer, jag såg Spy Kids 1, 2 & 3. En recension om filmerna kommer upp i dagarna. Jag hade så ont i ryggen så kunde knappt ligga i sängen och dessutom är rummet så varmt, vilket är det värsta jag har varit med om. Hatar när det är varmt när jag ska sova, finns inget värre. Jag gick dock ut på kvällen och försökte äta middag och då blev en en fisk-rätt vilken var super god och tog en kalla öl till det. Kom precis hem och nu ska jag försöka sova så hörs vi mer imorgon eller på onsdag. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?