“Better to be strong than pretty and useless.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Denna veckan har det varit lite lugnt här på bloggen. Jag har jobbat hela veckan + att jag förberett mig för min resa till Mostar, så taggad. Men jag tänkte berätta om min onsdag, torsdag, fredag, lördag & söndag; 
 
Onsdag: I onsdags startade jag dagen med att duscha och dricka kaffe. Sedan så skulle jag till jobbet, jag jobbade hela dagen i onsdags och skit så mycket vi hade att göra då. Var verkligen sjukt stressigt på jobbet, men kul var det också. Sedan när jag kom hem så gjorde jag inte så mycket än att jag bara vilade, hade sjukt ont i mina ben. Jag tog även en kalla öl när jag kom hem, kände att jag behövde det. Man blir ganska trött när man jobbar internsivt hela dagen och även när det är mycket att göra på jobbet. Men jag somnade faktiskt efter midnatt i onsdags. 
 
Torsdag: I torsdags vaknade jag kl 8 och hann spela lite Sekiro, jag är helt fast i det spelet asså. Men sedan skulle jag duscha och göra mig redo för jobbet. Och i onsdags så jobbade jag och min chef själva och vi hade mycket att göra den dagens också. När jag kom hem så satte jag igång en film på netflix och skit var den var rolig. Kommer en recension inom dagarna. Men sedan somnade jag straz efter 1 på natten den dagen. 
 
Fredag: I fredags vaknade jag kl 7 och kunde inte somna om och startade dagen med att fixa lite kaffe och ta en lång kalla dusch för att vakna upp, haha. Sedan skulle jag till jobbet och hade sjukt mycket hela tiden förutom sista timmen och det var för att det var HX-festivalen i Helsingborg. Efter jobbet mötte jag upp min syster och vi skulle ner till stan för att gå och se Felix Sandman och Benjamin Ingrosso och måste säga att både är sjukt duktiga. Sedan mötte vi upp en av hennes kompisar och gick för att käka lite mat, vi åt langos och det var helt ok. Inte den godaste jag har ätit, men helt okej var den. Sedan promenerade vi lite till och efter det mötte vi upp mamma och sedan skulle vi hem. Jag somnade ganska sent den dagen, jag var så sjukt trött. 
 
Lördag: Igår vaknade jag kl 8.30 och startade dagen med att dricka kaffe och sedan så bäddade jag min säng, sminkade mig lite och sedan skulle jag till jobbet. Igår hade jag sjukt mycket på jobbet, det var folk hela tiden. Tiden gick väldigt fort. Vilket kändes bra. Sedan när jag slutade åkte jag hem till min syster och var där en stund sedan skulle jag hem. När jag kom hem så satte jag mig i soffan och tittade på en film. Sedan somnade jag ganska snabbt den igår, kl var nog strax efter midnatt. 
 
Söndag: Idag så vaknade jag kl 9 och var så lyckligt eftersom det är min sista jobbdag idag, sedan får jag semester. Kan inte fatta att jag åker till Mostar imorgon, äntligen ska jag få min semester och jag har längtat som fan måste jag säga. Men jag jobbade idag från 12-16.30 och efter det skulle jag till Väla och köpa det sista inför resan. Jag köpte ett par tröjor, ett par shorts och lite smink. Men nu så ska jag fortsätta packa så hörs vi mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?