“A girl wants a man who is gentle and sweet who doesn’t run away.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och har haft en bra vecka. Jag vill först be om ursäkt för min dåliga uppdatering dessa dagarna men jag har börjat jobba igen och dessutom har jag ingen motivation till att blogga. Men jag tänkte berätta om mina senaste 5 dagar för er;
 
Söndag: I söndags startade jag dagen med att duscha och dricka kaffe. Sedan skulle jag till jobbet och startade första 2 timmarna med att ha det ganska lungt på jobbet. Men sedan fick jag mer att göra, vilket var skönt och dagen gick ganska fort då och jag ville bara gå hem eftersom jag hade fått min mens och kände mig lite seg. Sedan när jag kom hem så spelade jag Sekiro och efter det så satte jag igång en film på netflix och sedan skulle jag sova. Somnade strax efter midnatt i söndags. 
 
Måndag: I måndags så tog jag en lång sovmorgon och startade min dag med att dricka en massa kaffe. Sedan så gjorde jag en god frukost, det blev en äggröra med massa kryddor och till det hade jag riskakor med lite färskost och tomater. Och sedan spelade jag även lite Sekiro och nu är jag äntligen på sista bossen. Sedan skulle jag till jobbet och jag jobbade mellan 16-20 och sedan skulle jag till min syster och sova där. Vi tittade på en film, The Roomate. Och det kommer en recension om filmen under veckan. Jag somnade ganska sent i måndags. 
 
Tisdag: I tisdags fyllde jag nämligen år, jag fyllde 27 år och skit vad sjukt gammal jag börjar bli. Jag startade dagen med att göra en kopp kaffe och det var super gott och skönt att vara ledig på sin födelsedag. Under dagen så umgicks jag med min familj och bara chillade. Sedan så öppnade jag även mina presenter, jag fick massa hudvård, nya skor, pengar och även smycken. Sedan så åkte jag även till Ikea med min syster och jag köpte en massa ljus. Ska jag sammanfatta min födelsedag så var det underbar. På kvällen så tittade jag på ett par avsnitt av La Casa De Papel och är snart klar med säsong 1, serier är så jävla bra. Jag somnade sjukt sent i tisdags. 
 
Onsdag: I onsdags så vakande jag 30 min innan jag skulle till jobbet. Och jag hann bara duscha och klä på mig och sedan när jag kom till jobbet så öppnade jag mina presenter som jag fick av mina chefer. Av de fick jag smink, hudvård och en tröja. Sedan skulle jag fortsätta jobba och den dagen hade jag sjukt mycket att göra, det var folk hela tiden och det var såklart kul men var även sjukt utmattande. Men när jag kom hem så satte jag mig i soffan och bara chillade resten av kvällen. Jag somnade ganska tidigt den kvällen. 
 
Torsdag: Igår så vaknade jag ganska sent, jag vaknade 1 timme innann jag skulle till jobbet. Men jag skulle hinna duscha och göra frukost. Sedan skulle jag på jobbet och hade sjukt mycket att göra hela dagen, vilket var skönt eftersom dagen gick så fort. Ville bara att gårdagen skulle gå förbi eftersom jag mådde sjukt dåligt och var extremt deprimerad. Sedan när jag kom hem till min syster så mådde jag ännu sämre. Så jag valde att packa ner och åka hem och spenderade resten av kvällen i min säng. 
 
Fredag: Idag vaknade jag sjukt ledsen och deprimerad, kände bara att jag ville försvinna från denna värld. Jag mådde extremt dåligt idag när jag vaknade, men jag satte igång att göra mig redo inför jobbet och gjorde mig en smoothie som jag skulle dricka på jobbet och det var gott. Men sedan så stack jag till jobbet och jag hade sjukt mycket idag och mådde även dåligt så ville bara försvinna. Men kom hem för 1.5 timme sedan och nu tittar jag på sista avsnittet av säsong 1 av La Casa De Papel men ska fortsätta titta så hörs vi mer imorgon. Puss! ♥️



Anton

Grattis i efterskott fina du ♥️🎁



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?