10 saker att göra inomhus när det regnar.
Publicerat den

 
Det regnar i Sverige och då har man ingen lust att vara ute. Här kommer 10 saker ni kan göra inomhus:
 
1. Titta på filmen - det bästa med när det är fult väder ute är att titta på filmer. Mina favorit filmer att se när det är fullt väder är långa filmer. Jag älskar att titta på drama & komedi-filmer. 
 
2. Baka - när det är fullt väder är en av mina favorit saker att göra att baka. Det bästa att baka är någon bärpaj, min favorit är blåbärspaj och hallonpaj. Men äppelpaj är också sjukt gott att baka. 
 
3. Spela - en sak som jag gör alltid när det är fullt väder ute är spela på mitt PS4 och ett av mina favoritspel är Sekiro. Sedan spelar jag även lite Bloodborne ibland även Days Gone. 
 
4. Titta på serier - et bästa med när det är fult väder ute är att titta på serier. Och då brukar Friends, Gossip Girl & Chicago PD vara min räddning. 
 
5. Storstäda - en inte så rolig sak är att storstäda. Men känslan efter ett hem som är storstädat är det bäst. Men sätter man bara igång en bra spellista eller en bra ljudbok så brukar det funka. 
 
6. Lyssna på podcast/ljudbok - när det är fullt väder ute brukar jag alltid sätta igång en podcast och då brukar jag antagligen städa, baka, laga mat eller bara vila. Jag brukar alltid sätta igång P3 dokumentär, rättegångspodden eller Alice & Bianca pod. Alla de är så jävla bra. 

7. Meditera - kanske inte det roligaste men tro mig det hjälper om man brukar ha ångest. Meditera och tänk igenom allt positiva du har varit med om. Jag brukar meditera ett par gånger i veckan, det brukar hjälpa mig mot min ångest. 

8. Drick en massa kaffe - finns inget bättre än att dricka kaffe när man är ledig och det är fullt väder ute. Jag brukar faktiskt dricka typ 5-6 koppar om dagen när det är fullt väder ute, haha. 

9. Träna - varför inte gå och träna ett träningspass. Kanske ett benpass, vilket jag gillar mest. Ett träningspass hos mig brukar ligga på 60 min. Det är så skön känsla efter ett effekt träningspass. 

10. Laga mat - kanske inte det roligaste men varför inte göra en god maträtt? Jag älskar pasta rätter och jag brukar nästan göra samma rätt varje gång. En kyckling/rosmarin sås med pasta och det är så jävla gott! 



Angelica Wåhlin

Sååå bra tips!



URL: http://angelicawahlin.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?