"You can’t make people love you, but you can make people fear you."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra. Och har harft en bra start på veckan. Jag vill be om ursäkt för min dåliga uppdatering dessa två dagarna. Jag har jobbat mycket dessa dagarna och dessutom har jag inte använt min dator något alls. Jag spelade lite Sekiro (ja, jag vet att jag sa att jag skulle sluta men spelet är så nice.) Men sedan så har jag sett klart alla säsonger av Gossip Girl. Den serien är så nice och kommer säkert se den snart igen. Men tänkte berätta om min måndag, tisdag & onsdag för er. 
 
Måndag: I måndags var jag ledig och då tvättade jag och spelade en massa sekiro. Sedan efter det åkte jag till min syster & umgicks med henne och vi tittade klart på dokumentären The Case Against Adnan Syed. En recension om dokumentären under kvällen eller morgondagen. Det var en sjukt bra dokumentär. Jag kollade sedan på en film på netflix medans min syster pluggade. Sedan så kunder jag inte sova så bra, somnade faktiskt rätt sent. Klockan var över 4 när jag somnade. 
 
Tisdag: Igår så vaknade jag kl 9 på morgonen och tittade på en film på netflix. Sedan så somnade jag om lite. Sedan så dushade jag och sedan gick jag till jobbet. Jag hade lite att göra på jobbet. När jag kom hem så fixade jag lite i mitt rum, sedan så tände jag massa ljus och bara gjorde mig en kopp te och spelade lite Sekiro. Sedan så skulle jag dusha och jag la mig lika sent igår med. Klockan var strax över 4 på natten. 
 
Onsdag: Idag vaknade jag kl 9.30, en timme innan jag skulle till jobbet. Idag jobbade jag mellan 11-20. Jag hade väldigt mycket hela dagen på jobbet vilket var skönt och dagen gick ganska fort tyckte jag. Jag har min pms nu och var lite irriterad idag. Men när jag slutade så tog jag bussen hem och köpte med mig påskmust och glass. När jag kom hem så satte jag igång netflix och sedan skulle jag dusha och nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Jag jobbar på eftermiddagen imorgon så kommer hinna blogga en del. Men vi hörs imorgon. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?