“You can't live your life for other people.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla hade en fin start på veckan. Jag sov 2 timmar inatt och det är så skönr att jag har äntligen kunna sova något. Men just idag mår jag lite bättre vilket är jätte skönt, kan börja släppa mitt förflutna och börja se framot. Men igår så jobbade jag från 16-19 och sedan skulle jag på middag med mina gamla kollegor. Vi åt på Pinchos och hade en jätte trevlig kväll och sedan när jag kom hem så såg jag klart av serien Eagles. Och den påminner så mycket om serien Skam, vilket jag gillar. Men kommer berätta mer om serien i ett annat inlägg. Men sedan så försökte jag sova men det gick ju inte så bra. Somnade först kl 5 och vaknade kl 7 idag. Och jag hoppas jag kan sova bra snart igen. Men idag börjar jag kl 16 och tänkte fixa lite saker här hemma. Men nu ska jag fixa saker här hemma så hörs vi mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?