TOPP 3 MÅL I APRIL
Publicerat den

Nu är våren officielt här, är så taggad på denna våren. Hur underbart? Just mars månad var helt okej för mig, inte den bästa eller värsta. I april kommer massa bra saker: nya filmen, nya spel och massa andra saker. 
 
Ny månad, nya mål. Men först en liten recap på förra månaden:
 
1. Boka resa - till sommaren ska jag åka till min pappa.
 
2. Börja träna igen - jag har inte tränat på mer än 3 veckor och jag känner att det är dags att börja träna igen. Jag mår så mycket bättre när jag tränar och är så mycket piggare + att jag är lyckligare när jag tränar. Jag ska verkligen börja träna igen. 
 
3. Stortäda/organisera mitt rum - Jag har inte orkar organisera mitt rum och jag ska se till att mitt rum ska bli fint städat och organisera allt i rummet. Se till att det blir fint i mitt rum och kanske köpa lite saker  till rummet. Behöver ny en hylla till min tv, ny byrå & en sminklåda. 
 
 
TOPP 3 MÅL I APRIL
1. Börja träna - Jag har haft en paus från träningen en helt månad. Det är dags att börja träna och gå ner i vikt till sommaren. 
 
2. Köpa en ny tv - Jag kommer i April köpa en ny tv, än smart-tv. Det blir bättre eftersom jag spelar mycket ps4 så kommer bilden på tv se snyggare ut. Jag vill helst inte lägga flera tusen på en ny tv men jag kommer köpa den som är bäst för mig. 
 
3. Börja laga mat - Jag vill göra fler matlådor till jobbet och tänka mer på vikten. Vill börja göra 2-3 matlådor i veckan och hoppas jag klarar det. 
 
Vilka är era topp 3 mål?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?