Söndagslistan ♡
Publicerat den

 
Har det varit en bra vecka? 
Just denna veckan har det varit en rätt så dålig vecka. Jag har mått dåligt hela veckan och varit både ledsen & arg. 
 
Veckans mående?
 
Just denna veckan har jag mått dåligt. Har haft en extrem pms denna veckan. 
 
Veckans bästa?
Det bästa som har hänt denna veckan är vädret. Lite synd att det inte är lika fint idag. 
 
Veckans sämsta?
Mitt humör denna veckan har varit sjukt konstigt. 
 
 
Veckans beroende? 
Just denna veckan har jag tittat på en ny serie. Den heter Störst Av Allt. Och jag är helt fast i serien, den fanns bara 6 avsnitt. 
 
Veckans fundering?
Min vikt: Senaste tiden har jag mått helt ok men jag har verkligen tänkt mycket på min vikt och att jag vill börja gå er i vikt igen och börja träna. 
 
Veckans mest spelade låt:
Just denna veckan har det varit låten som är med i serien Störst Av Allt. Låten heter Rosa Himmel av Molly Sandén. 
 
Veckans bästa dricka?
Kaffe ☕






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?