Söndagslistan ♡
Publicerat den

 
Har det varit en bra vecka? 
Just denna veckan har jag varit väldigt sjuk. Vilket har gjort att jag inte har varit mig själv eller motiverad till att göra något alls. 
 
Veckans mående?
 Just denna veckan har jag varit rätt så sjuk, vilket har gjort att jag har mått sjukt dåligt. 
 
Veckans bästa?
Det bästa som har hänt denna veckan är vädret.
 
Veckans sämsta?
Mitt humör denna veckan har varit sjukt konstigt. 
 
 
Veckans beroende? 
Ni kan ju gissa vad, jo nämligen filmen Avengers: Endgame. Den filmen var ju så bra. 
 
Veckans fundering?
Min vikt: Jag har absolut inte haft någon motivation senaste veckorna till att gå ner i vikt men detta ska jag ändra på. 
 
Veckans mest spelade låt:
Just denna veckan har det varit låten som är med i serien Störst Av Allt. Låten heter Rosa Himmel av Molly Sandén. 
 
Veckans bästa dricka?
Kaffe ☕






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?