Sammanfattning: Skam France (Säsong 3)
Publicerat den

 
Nu har jag sett 3:e säsongen av franska skam och älskade denna säsongen mest. I den tredje säsongen kommer alla fall att följa Lucas och hans relation med Eliott och hans vänner. Man får även följa Lucas och hur han kommer ut som gay. Det jag tyckte om denna säsongen var att det kändes så äkta, vilket jag gillar. 
 
Säsongen startar med att Lucas är osäker på sin sexuallitet. Han träffar då Eliott, en kille som är osäker på sig själv. Men har även en flickvän vilket är ett problem för Lucas. Det jag gillar med denna serie är att det gör det så äkta, alla scener med Lucas och Eliott är så sjukt bra eftersom det känns äkta. Jag älskade verkligen denna säsongen, min favorit i hela franska skam. Jag gillar att man får se allt i denna säsongen, deras fina stunder och deras dåliga stunder. Men slutet måste vara det bästa, de blir ihop och lever lyckligt. Men en scen som jag älskade var när de återförenade efter sitt bråk. Så vacker scen tyckte jag. Jag älskar denna serie, igår så började jag titta på en ny serie som nrk har gjort. Nämligen Blank och har sett 3 avsnitt hittills och den är så bra. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?