Sammanfattning: Skam France (Säsong 2)
Publicerat den

 
Nu har jag sett andra säsongen av Skam France och skit vad jag älskade denna säsongen. Den var så bra. Första säsongen av Skam France rör sig kring huvudpersonen Manon och Charles. Och jag älskade deras relation i säsongen, en positiv sak är att skådespelarna är tillsammans på riktigt. Men vi får följa Manon och hennes vänner. Man får även se en del drama, vänskap, kärlek. Har ni inte sett första säsongen av Skam France kan ni göra det här. Ni kommer inte bli besvikna, ge serien en chans. 
 
I andra säsongen får vi följa huvudpersonen Manon och hennes relation med hennes vänner och hennes pojkvän Charles. De har det lite jobbigt i början då Manon inte vill vara med Charles eftersom hennes kompis Daphnè låg med Charles en gång tidigare. Så hon försöker göra allt för att inte vara tillsammans med Charles. Men tillslut ger hon ge sig och jag älskar alla deras scener tillsammans. Denna säsongen påminner så mycket om den norska skam vilket jag älskar och dessutom så gillar jag att paret är tillsammans på riktigt. Men ni borde verkligen se denna säsongen. Jag är så taggad på säsong 3, då man äntligen får följa Lucas (Isak). Har hört så bra om den säsongen. 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?