Sammanfattning: Eagles (Säsong 1)
Publicerat den

 
I veckan började jag titta på en ny serie, nämligen Eagles. Serien handlar om: Influencern Felicia och hockeytalangen Elias, barn till den före detta NHL-stjärnan Mats Kroon, flyttar från Boston till pappans hemstad Oskarshamn. En hemflytt som inte blir helt okomplicerad då de rådande hierarkierna i såväl skola som hockeylag utmanas med syskonens ankomst. Eagles är en stark serie om fyra ungdomar i en svensk småstad där kärlek, rivalitet och vänskap varvas med en stenhård hockeysatsning och drömmar om en annan framtid.
 
Jag tycker denna serien är sjukt bra, påminner mycket om skam, vilket jag gillar. Älskar att man får både se typisk svensk serie och att de blandar lite amerikansk i serien. Jag gillar Felicia och Ludde tillsammans, de är super söta. Jag gillar allt i serien, men deras drama asså. Ludde & Felicia gör slut i ett avsnitt och han är ledsen över det och sedan råkade han ligga med Felicias vän. Detta får hon reda på i sista avsnittet och hon blir så ledsen. Man såg verkligen på henne att hon är helt förkrossad. Jag gillar att man får se mycket om sociala medier i serien, de uppdaterar sina instagrams väldigt ofta. Ludde tränar ju i samma grupp som Felicias bror och de kommer inte överens så bra. Men jag tycker ni verkligen ska se denna serie. Gillar ni skam kommer ni verkligen gilla denna. Jag hoppas på att den kommer en ny säsong. För nu skam jag börja titta på franska skam. Har hört så bra om den serien. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?