"Rosa himmel över penthousemiljoner, rosa himmel igen."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Då var det måndag, vilket betyder en ny vecka. Känns som denna veckan kommer vara en bra vecka. Idag är jag ledig och vaknade idag kl 9. Men idag startade jag dagen med världens huvudvärk. Idag har jag inte så mycket planerat än att jag ska tvätta och spela Sekiro. Sedan under dagen vill jag bara fixa lite saker här hemma. Men tänkte berätta om min söndag för er. Jag jobbade igår mellan 12-20 och hade en del att göra på jobbet och hann med allt, vilket var skönt. Men innan jag skulle till jobbet så köpte jag med mig kaffe. Men efter jobbet när jag kom hem så började jag lyssna på en ljubok. Boken heter Störst av allt och ja, det är samma bok som det finns en film om. Har bara lyssnat 2 timmar på boken men den är bra. Men jag somnade kl 23 igår, vilket var jätte skönt. Men nu tittar jag på en dokumentär och dricker jag kaffe så vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?