"Rosa himmel och jag skärmdumpar färgen."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla hade en fin måndag och en bra start på veckan. Jag hade en helt ok måndag. Igår var jag ledig och då gjorde jag inte så mycket. Jag spelade massa Sekiro och tittade om på Störst Av Allt, jag är helt besatt av den serien, den är så sjukt bra. Jag lyssnade även på boken i ett par timmar igår. Alla influensers rekommenderar serien, vilket är sjukt bra eftersom serien är så bra. Jag har fått en liten crush på Felix, hehe. Han spelar så sjukt bra rollen som Sebastian Fagerman. Men jaja, nu måste jag sluta snacka om den serien. Men just nu tittar jag på Rättegången mot Ratko Mladic en dokumentär. En sjukt bra dokumentär och en recension kommer på bloggen under veckan. Men ska titta klart och sedan ska jag göra lunch så vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?