“Only the gentle are ever really strong.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina hjärtan. Hoppas ni alla mår bra och har haft en fin start på påsken. Jag är ledig idag, imorgon & måndag vilket är jätte skönt. Jag vill be om ursäkt för min dåliga uppdatering. Jag kommer blogga lite dessa dagar, har börjat få tillbaka lite motivation till att blogga igen. Men en negativ grej är att jag är lite sjuk, jag har feber och nyser hela tiden. Jag får se hur mycket jag kommer blogga idag men ska försöka blogga lite. Eftersom jag såg klart säsong 3 av franska skam igår. Jag älskade den säsongen så mycket, den var sjukt bra. Men idag så vaknade jag kl 8 och startade min dag med att ta en låg dusch och nu dricker jag kaffe och tittar på första säsongen av Jersey Shore. Men nu ska jag dricka klart mitt kaffe och göra mig en god frukost. Jag tänkte göra en smoothie idag och en avokado macka. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?