Måndagslistan.
Publicerat den

 
Vad har du gjort idag? 
Idag har jag faktiskt varit ledig, vilket har varit jätte skönt. Jag har hunnit titta på en fotbolls-match och druckit öl, vilket jag verkligen behövde efter mina intensiva veckor. Så skönt att vädret börjar bli bra, så taggad på sommaren.
 
Veckans bästa? 
Helt klart denna påskledighet! Hur magiska har inte dessa dagar varit? Värme och sol rakt igenom - underbart! Under mina lediga dagar har jag dock legat i sängen med en mega förkylning. Men annars har det varit underbart. 
 
Veckans sämsta?
Mina sömnlösa nätter & min förkylning. Jag har ju inte kunnat sova många timmar och sedan håller jag på att tappa rösten, vilket är lite jobbigt. Men det var det enda negativa förra veckan. 
 
Just nu? 
Jag sitter i min soffa just nu och tittar på en match och äter det sista av påskgodiset. Kollar även biljetter till Mostar. Skriver även detta inlägg, haha. Men ska stänga igen datorn och fortsätta titta på fotbollen så hörs vi imorgon igen. Puss! 
 
Vad gjorde ni förra veckan? 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?