"Just because we can't be together doesn't mean I don't love you."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla har haft en bra start på helgen. Jag vet att det har varit lite dött här på bloggen dessa dagarna. Jag har inte bloggat på 2 dagar men under dessa dagar har det hänt en del tycker jag. Just denna veckan har det inte varit den bästa för mig, har inte varit mig själv denna veckan. Men jag tänkte berätta om min torsdag, fredag och lördag för er. 
 
Torsdag: I torsdags så jobbade jag bara i 4 timmar och hade en rätt så lung dag. Jag startade dagen med att vakna kl 8 och sedan så gjorde jag mig kaffe. Efter det så fixade jag lite här hemma och hann jag även göra mig en god lunch. Sedan spelade jag lite Sekiro och jag även hann vinna lite i spelet och sedan kl 16 skulle jag till jobbet. Hade lite att göra på jobbet och när jag kom hem så tittade jag på Ex On The Beach och sedan skulle jag lägga mig men kunde inte somna förens sent på natten, jag somnade först kl 3. 
 
Fredag: Igår så vaknade jag kl 9 och hade en timme på mig tills jag skulle till jobbet. Jag bäddade sängen, duschade, gjorde mig en smoothie och sedan skulle jag till jobbet. Jag jobbade mellan 11-20 och hade en del att göra på jobbet och sedan på kvällen skulle jag till min syster och hennes kille och kolla Let's Dance och hennes kille hade gjort hamburgare med pommes. Det var super gott och sedan efter Let's Dance så satte vi igång en ny netflix serie, nämligen Störst Av Allt och skit vilket bra serie det är asså. Vi kollade igenom 3 avsnitt sedan skulle de sova och jag fortsatte att titta på resten av avsnitten. Ett inlägg kommer om serien i dagarna. Jag somnade först kl 5 och sov inte så bra inatt. 
 
Lördag: Idag vaknade jag kl 8 först. Jag sov inte mer än 3 timmar inatt. Jag sov inte mycket inatt eftersom jag inte kunde sluta tänka på serien som jag såg. Jag mådde så dåligt efter serien, fick sån ångest över serien. Det kändes alldeles för verkligen, lite svårt att förklara. Men sedan skulle jag till jobbet, idag började jag jobba från 12-20 och hade hela tiden något att göra på jobbet. Sedan när jag kom hem så tog jag en kall dusch och satte igång en spotify lista. Den enda jag lyssnar på och kan inte sluta lyssna på Molly Sandéns nya låt, låten är en cover och heter Rosa Himmel och är så sjukt fin. Den är med i serien jag tittade på igår. Men nu ligger jag i sängen och tänkte sova nu. Så vi hörs mer imorgon. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?