“Fairy tales only happen in movies."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla har haft en fin påsk. Jag har gått och blivit sjuk just, är väldigt förkyld. Det är väldigt trist, eftersom jag är ledig. Jag har inte varit så aktiv dessa dagar när jag var ledig. Men efter mitt inlägg som jag skrev igår, så mår jag så mycket bättre. Idag har jag verkligen vilat ut. Det känns så mycket bättre, dessutom har jag pratat med min pappa vilket hjälper mer. Men tänkte berätta om min måndag för er. Jag startade min dag med att vakna kl 7 och lyssnade lite på en ljudbok. Sedan så började jag med att göra min hudvårdrutin på morgonen. Måste erkänna att min hud håller på att bli bättre efter att jag har börjat använda ACO Pure Glow serie och den är så bra mot känslig hud. Har använt det effektivt i en vecka och ser sån skillnad. Sedan så bara chillade jag hemma tills jag skulle till min syster och titta på matchen mellan HIF vs IFK Göteborg och käka tacos. Sedan när jag kom hem så lyssnade jag på en podcast om ett hedersmord och dushade. Nu sitter jag i min soffa och tittar på en match mellan Chelsea vs Burnley. Håller på Chelsea och de leder just nu. Men ska ta av min sheet-mask och fortsätta titta på fotbollen så hörs vi mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?