“Don't think or judge, just listen.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Jag mår väl helt ok idag men har inte mått bra alls sedan i onsdags. Det är därför jag inte har varit aktiv här under dessa dagar. Är fortfarande förkyld men mår lite bättre idag och har motivationen att blogga lite mer nu. Men tänkte berätta om min torsdag, fredag & lördag. 
 
Torsdag: I torsdag var jag ledig och då spenderade jag hela dagen i min soffa och försökte vila eftersom jag kände mig snurrig och försökte äta lite men kunde inte äta så mycket. Blev bara en massa kaffe och lite godis. Jaja, jag vet. Kanske inte bästa man kan äta när man är sjuk. Men sedan på kvällen så åkte jag till Väla innan jag skulle på bio och se sista Avengers-filmen och den var så bra. En recension kommer i nästa inlägg. Jag kommer se filmen igen om ett par dagar, hehe. Men sedan när jag kom hem så somnade jag ganska snabbt, eftersom jag var super trött. 
 
Fredag: Igår så jobbade jag mellan 11-20.30 och skit så sjukt dåligt jag mådde igår. Jag hade även sjukt mycket att göra på jobbet. Var ännu svårare att koncentrera sig, eftersom jag hade svårt att stå upp. Kände att jag ville svimma när som helst. Men när jag var färdig på jobbet så somnade jag ganska omgående eftersom jag mådde så dåligt. Inte den roligaste fredagen kan man säga. 

Lördag: Idag vaknade jag kl 9 och sov i 11 timmar. Herregud, men var fortfarande dåligt. Lite bättre än igår. Vilket var lite positivt. Men jag jobbade mellan 12-20 idag och hade hela tiden att göra något på jobbet. Jag kom hem för ca 2 timmar sedan och nu lyssnar jag på ett nytt podcast-avsnitt av P3 Dokumentär. Ska försöka lägga mig tidigare idag. Men nu ska jag göra mig en kopp te så hörs vi mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?