Det är okej att inte vara sig själv ibland.
Publicerat den

Nu är det dags för mig att berätta varför jag har varit så off senaste tiden. 
 
 
Under senaste veckorna har jag inte känt som mig själv, jag har känt mig ledsen & ensam. Vilket har gjort att jag har stängt in allt. Alla mina känslor, träningen, vikten och även folk runt omkring mig. Sedan jag såg Störst Av Allt så har jag känt mig olycklig, inte orkat göra något och insett att jag mår sjukt dåligt. Jag är inte lycklig, jag är ensamn och är så trött på allt. Men varför känner jag så, vet inte. Men sedan jag såg den serien så har jag inte pallat med något. Jag älskade att träna innan, det enda jag gör nu är jobbar och sover. Detta skrämmer mig faktiskt, vad ska jag göra? Fast en sak jag har tänkt på är att jag kände samma sak förra våren också, det är kanske något med våren och ångesten min kropp inte klarar av. 
 
Jag ska göra så att jag ska ta en dag i taget, så kommer jag börja må bättre. Jag ska börja träna, börja med viktväktarna och se till att jag blir mer motiverad och bli mer hälsosam. Men nu ska jag sätta ta bort mitt smink och sätta igång en ljudbok och fixa min hudvårdrutin som jag gör på kvällen. Jag ska verkligen se till att släppa detta negativa så kommer jag må bättre. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?