"Det är du & jag, säg att det är du och jag."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla har haft en bra start på påsken. Det är skärtorstad idag och de flesta har ju redan ledig idag. Men jag jobbar idag och ett par timmar imorgon och sedan är jag ledig lördag, söndag & måndag och det ska bli super skönt. Och det bästa hände inatt, jag kunde äntligen sova. Jag somnade lite efter 23 och vaknade 08 idag och det är så skönt att jag kunde sova ut. Känner mig som en helt ny människa idag. Det är så skönt att jag har kunnat sova inatt. Men det jag har tänkte mycket på senaste månaden är min vikt. Jag känner mig inte speciellt nyttig just nu så jag ska börja med viktväktarna igen. Men jag startade min dag med att dammsuga och städa lite här hemma och nu dricker jag kaffe och tittar på första avengers-filmen. Så taggad på torsdag då jag äntligen ska se The Avengers: Endgame. Såg även klart säsong 2 av franska skam igår. En recension kommer upp i dagarna. Men nu ska jag fortsätta titta på filmen så hörs vi mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?