"Denna gången måste vi verkligen få ett slut."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla har haft en bra helg, min har varit sådär. Har inte sovit något sedan fredag och vet inte hur länge jag kommer palla med det här. Vill kunna sova, har sån huvudvärk och har försökt med allt. Men inget funkar, har inte heller haft någon motivation. Jag hoppas det går över snart, för detta är sjukt jobbigt. Men tänkte berätta om min söndag för er. Jag startade min dag med att försöka dricka kaffe så jag kan vakna upp. Sedan skulle jag dra till jobbet och jag jobbade mellan 12-20 och när jag kom hem så försökte jag vila ögonen, eftersom det gör så ont i mina ögon. Jag tog en kall dusch och drack en kopp te. Men inget gick, så imorse var jag ännu värre. Men idag skulle jag egentligen varit ledig men jobbar någon timme i eftermiddag. Men ska snart ta och dusha och sedan ska jag göra en lunch. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?