"This time I really need a break from all of you."
Publicerat den

 Bild som jag tog i förra veckan på vårt gamla hus. Detta huset byggdes på 1600-talet. 
 
Hej på er mina finisar. Hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på månaden. Nu är det äntligen september och min favorit månaden är här. Snart är hösten här och jag är så glad för jag älskar hösten. Det är min favorit årstid. Men just nu befinner jag mig fortfarande i Bosnien och jag åker hem på söndag. Jag har haft en mysig semester här hos min pappa men måste erkänna att det ska bli skönt att återgå tillbaka till jobbet, börja träna och sedan börja äta nyttigt. Jag har verkligen ätit allt möjligt men just idag mådde jag skit, jag har ätit mycket skräpmat och idag spydde jag 2 gånger och hade sjukt ont i magen. Jag tror det är för att jag har ätit så mycket mat ute och knappt ätit mat som man gör hemma. Så min pappas fru gjorde mig en kopp te och nu gör hon en soppa till mig, snällt av henne att se till att jag mår bra. Men nu tittar jag på en spansk serie och ska snart äta soppa så vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?