"This time I need to stop thinking about you."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Då var det fredag och snart är det helg för vissa av er men för min del blir det att jobba nästan hela helgen, förutom att jag har ledig på söndag kväll eftersom jag slutar kl 16. På söndag ska jag på bio och ska se Peppermint med Jennifer Garner. Och jag kanske ska se den med min dejt men vi får se om jag ska se den med någon eller om jag ska gå och se den själv. Får se helt enkelt hur jag mår, för just denna veckan har jag inte varit så pigg. Men denna veckan har jag bara jobbat och snackat med E. Men igår somnade jag runt 22 och vaknade idag innan kl 6 och startade dagen med att ta en dusch och gjorde kaffe. Så nu dricker jag kaffe och tittar på senaste avsnittet av LHHH. Men idag ska jag bara jobba så kan vi kanske höras mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?