PARADISE HOTEL 2018
Publicerat den

 
Ni vet att jag följde Paradise Hotel förra året och tänkte varför inte titta på det detta året också. Jag har sett alla avsnitt. Min favorit från starten har varit Marcelo eftersom jag har följt han sedan Big Brother 2012 och jag gillade Nina också men nu gillar jag henne inte alls längre, känns so hon bara vill vara med Marcelo vilket jag inte tycker att PH ska handla om. Men den jag verkligen inte klarar av är Danijela, sån grov spelare hon är och blev så glad när hon åkte ut. Där ser du karma säger jag bara. Men Lucas är ju så söt och tänkte verkligen synd om honom när de hade pandoras ask. Tror denna säsongen är bättre än förra och det gör mig sjukt glad. Jag tyckte synd om Edin eftersom han verkligen gillade Danijela och hon skulle verkligen dampa för minsta lilla sak han gjorde. Jag tycker synd om Nina också för hon gillade verkligen Marcelo men han sårar henne hela tiden. Hoppas denna veckans tema är bra och att det blir ännu mer drama. 
 
Vad tycker ni om detta året Paradise Hotel?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?