"AUTUMN IS HERE."
Publicerat den

 
Godkväll mina fina läsare. Hoppas ni alla har haft en bra helg och hunnit göra allt ni har planerat. Jag jobbade hela fredag & lördag och idag jobbade jag till strax efter kl 16. Planen var att jag skulle gå på bio med Emil men det sket sig när jag helt plötsligt började spy när jag kom hem och har legat i sängen hala kvällen och försökt dricka te. Har tittat på ett par avsnitt av Sons Of Anarchy och är helt besatt av den serien, tack vare min chef som tipsade om den serien. Men jag mår bättre nu och ska sova snart. För imorgon ska jag städa och organisera mitt rum inför hösten och sedan ska jag på dejt med Emil. Längtar tills imorgon för jag är också ledig och vill hinna baka en äppelkaka också. Men nu ska jag fortsätta titta på Sons Of Anarchy så hörs vi mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?