I am finally back on track.
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och har haft en fin helg och en bra vecka. Jag har jobbat hela veckan och kom precis hem från jobbet och nu tittar jag på en dokumentär om arbogakvinnan (Johanna Möller) och Nils Bergman (som har gjort rättegångspodden) har gjort denna dokumentär. Älskar att lyssna på rättegångspodden och detta är ett perfekt avslut för veckan. Men ville be om ursäkt för min dåliga uppdatering denna veckan. Jag har verkligen inte haft tid och motivation till att blogga. Men jag lovar jag kommer bli bättre på det. Hösten är min favorit årstid och jag älskar att göra massa höst listor, blogga om hösten och även baka på hösten. Då gäller det massa bakverk som innehåller äpplen och päron. Men nu ska jag fortsätta titta på Arbogafallet. Men vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?