GOOD MORNING ☕️
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina finisar. Hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på veckan. Det är något med måndagar som jag älskar, kanske för att jag är ledig + att idag vaknade jag på så gott humör. La mig ganska tidigt igår och är så pigg just nu och jag ska ju på dejt ikväll så det är det också kanske. Har precis gjort kaffe och nu dricker jag det. Men idag vaknade jag runt 6 och jag fattar inte hur jag kan vara så pigg som jag är. Men idag ska jag fixa mitt rum och sedan vill jag baka en äppelkladdkaka. Men vi får se vad dagen har att erbjuda för nu ska jag göra lite frukost så hörs vi mer senare. Puss! ♥



Angelica Wåhlin

Åh, vad härligt att läsa nån som är positivt inställd till måndagar!



URL: http://angelicawahlin.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?