5 anledningar till att jag längtar till hösten.
Publicerat den

 
I veckan var jag inne på Matildas blogg och såg ett inlägg om hösten och tänkte varför inte göra liknande inlägg på min blogg. Älskar hösten så det passar perfekt.  Så här har ni dom - 5 anledningar till att jag längtar efter hösten. 
 
1. Tillbaka till verkligheten - just nu befinner jag mig i Bosnien på semester med åker hem på söndag. Men jag älskar mitt jobb. Träffa nya människor och även mina kollegor. Sedan ska jag även börja träffa en viss person. 
 
2. Vädret - Jag älskar vädret vi har hösten (nu kommer alla hata mig men jag klarar inte värmen) och det bästa med hösten är när det regnar ute och tänk er att ni tittar på en film med en stor kopp kaffe/te/choklad. 
 
3. Stickade tröjor - Jag älskar stickade varma tröjor som man har på hösten. Men, hur mycket längtar vi inte efter dom där mysiga, stickade tröjorna? Dom som är så varma, mjuka och härliga?
 
4. Nya säsonger för mina favorit serier - På hösten börjar även favorit serierna nya säsonger sändas. För min del är det Empire, Riverdale & Chicago PD. 
 
5. Pumpkin Spice Latte - vissa gillar inte det med jag älskar det. Varje gång jag åker till Köpenhamn så köper jag alltid Pumkin Spice och det är så gott. Men nu kan man också göra det hemma och det gör min super glad. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?