"Without coffee I can't do anything."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla har haft en bra start på veckan och fått den motivationen för veckan. Igår var jag ledig och är även ledig idag också. Jag sov ganska mycket igår och vilade verkligen ut. Sedan så hade jag sjukt ont i magen och ni kan alla gissa varför. Inatt sov jag hela 11 timmar och gissa om man utvilad. Men idag vaknade jag runt 9 tiden och hittills har jag bara tittat på LHHH. Gick in på en blogg innan och såg att denna tjej gjorde bananbröd och blev så sugen på det. Men just nu ska jag städa här hemma och tänka på vad jag ska göra för lunch idag. Funderar på att göra kyckling med nudlar, grönsaker och sötsur sås. Sedan idag ska jag kanske baka kanelbullar, varit sugen på det senaste veckorna. Men nu ska jag dricka mitt kaffe och göra frukost sedan ska jag städa hemma. Vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?