"This time I really need time away from you."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har en bra vecka. Då var det söndagkväll och sista dagen på veckan och jag kom hem från jobbet för ca 1 timme sedan och just nu lyssnar jag bara på musik. Älskar att det är söndag, då betyder det att jag är ledig imorgon och det ska bli så skönt att vara ledig. Hänt så mycket denna veckan, både på jobbet och privat. Så jag behöver verkligen vila ut imorgon. Men jag tänkte berätta för er vad jag har gjort denna veckan. Denna veckan har jag tränat 4 gånger och sedan även fundera mycket angående min vikt. Sedan har jag sagt upp kontakten med killen jag snackade med ett tag. Jag måste tänkapå mig själv och killar gör det bara värre. Den senaste tiden har jag känt mig väldigt nere, tom och inte orkat vara motiverad. Det är min ångest, just hösten och vintern är värst för mig. Men jag tänker börja tänka mer positivt nästa vecka och fokusera på mig själv väldigt mycket. Och kommer blogga mer imorgon men just nu vill jag bara ligga i sängen och titta på en film så hörs vi mer imorgon. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?