"I don't think it will be us this time."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Idag är jag ledig och då ska jag vila, efter helgens intensiva jobb så behöver jag verkligen vila. Jag vaknade idag runt 9 tiden och sov väldigt bra inatt. Vilket var jätte skönt och just nu dricker jag mitt kaffe och tittar på Chicago PD. Jag har inte sett mycket av säsong så ska titta på den säsongen men är snart klar med säsong 5 och då kommer en sammanfattning om säsngen på bloggen. Men tänkte berätta om min fredag, lördag & söndag för er. Men startade denna veckan bra. Vilket ger mig mer motivation. 
 
Fredag: I fredags jobbade jag hela dagen och det var fullt upp på jobbet och sedan på kvällen så pratade jag med killen som jag dejtar som jag inte har snackat med på en vecka. Sedan satte jag igång Chicago PD och såg 5 avsnitt och somnade vid 3 på natten. Man kan säga att jag hade en intensiv fredag och det var skönt att den dagen gick fort. 
 
Lördag: På lördag vaknade jag runt 9 tiden och hann dusha, fixa mig och sedan skulle jag till jobbet. Jag jobbade hela dagen och samma sak där, hade sjukt mycket att. Hann inte äta något och sedan när jag slutade så körde min chef mig till McDonalds och köpte med mig mat hem. Men sedan började jag titta på andra delena av Making A Murderer (äntligen!) och skit som jag har längtat att titta på andra delen, tog typ bara 3 år. Såg 3 avsnitt av serien och sedan somnade jag och kl var 3 på natten när jag somnade. 
 
Söndag: Igår vaknade jag 30 min innan jag skulle ta bussen. Blev lite stressad men hann med allt, tur att jag duschade på kvällen och tvättade även håret. Sedan så köpte jag kaffe och började på jobbet kl 12-20 och hade en intensiv dag på jobbet och alla kunderna kom på kvällen och det blev mycket att göra ett tag men hann med allt och sedan köpte jag chips och glass. Sedan satte jag igång med ännu ett avsnitt av Making A Murderer. Igår så somnade jag ganska tidigt, somnade runt 22 och sov jätte bra inatt. Men nu ska jag titta klart på de 3 sista avsnitten av säsong 5 av Chicago PD. Men vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?