"Autumn is a second spring when every leaf is a flower."
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Då var det torsdag och idag tänkte jag faktiskt blogga eftersom jag börjar först 16 idag. Hoppas ni alla har haft en bra vecka hittills, jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering denna veckan. Har verkligen inte mått bra och inte orkat blogga alls, har haft mycket ångest och haft fullt upp på jobbet. Men just nu tittar jag på Black Ink Crew och dricker mitt kaffe med soja mjölk. Som ni vet så älskar jag mitt kaffe på morgonen. Men idag tänkte jag fixa ett par inlägg för dagen. Ett inlägg som jag ska fixa är en filmrecension till filmen A Star Is Born som jag såg i tisdags och älskade filmen. Sedan målen för oktober, är lite sen med de inlägget för att jag brukar lägga upp inlägget i början på månaden men nu är det 11:e oktober men lovar att fixa inlägget idag. Men nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och fortsätta blogga. Hoppas ni alla har bra start på denna soliga torsdag så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?