Veckans planer ♡
Publicerat den

Då var en ny vecka, vilket betyder att planera veckan. Denna veckan har jag inte så mycket planerat. Men denna veckan vill jag helst träna 3-5 gånger och hålla koll på VV så att jag fortsätta hålla motivationen. Kan ni fatta att om 24 dagar är det december. Jag vill bara att denna månaden ska gå snabbt. Nu kör vi veckans planer:
 
Måndag: Igår var jag ledig och då var jag bara hemma och vilade. Tittade på Chicago PD och chillade. 
 
Tisdag: Idag tvättar jag och ska hinna göra en lunch. Jobb mellan 16-20. Ska hinna dra till gymet efter jobb. 
 
Onsdag: Imorgon ska jag jobba 11-20 sedan måste jag hinna träna. Måste dock köpa nya träningskläder snart. 
 
Torsdag: Då ska jag helst hinna träna innan jobbet och sedan ska jag jobba 16-20. 
 
Fredag: På fredag ska jag jobba hela dagen och sedan vill jag helst träna innan jobbet. 
 
Lördag: Väga mig på viktväktarna, träna och jobba mellan 12-20.30. 
 
Söndag: Träna innan jobbet och sedan jobba mellan 12-20.30. Och sedan får jag ledigt. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?