"This time I don't need you, so just leave me alone."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och har haft en fin helg, idag är jag ledig och det är så skönt efter min intensiva helg. Jag jobbade hela lördag & söndag och hade en del att göra på jobbet. Jag vaknade idag runt 8 tiden och sov väldigt bra inatt. Sedan denna helg och hela nästa vecka kommer jag vara hos min syster och hennes kille. Men tänkte berätta om min fredag, lördag & söndag för er. 
 
Fredag: I fredags var jag ledig och då tittade jag på massa Chicago PD avsnitt och sedan organiserade jag mina 2 garderober och sedan så gjorde jag en god frukost och lunch & hann även gå till gymet. Sedan så åkte jag till min syster och vi åt lussekatte, godis och drack glögg. Vi hann titta på filmen IT ochså och den var sjukt bra, vi somnade ganska sent. Men hade en mysig ledig fredag och jag behövde det verkligen. 
 
Lördag: I lördags jobbade jag mellan 12-20 och hade en del att göra på jobbet. När jag kom hem så satte jag igång ett par avsnitt av Chicago PD. Sedan åt jag lite godis, drack kaffe och tog ett varmt bad. Behövde det verkligen. Hade ett mysigt avslut på min lördag, jag gick och la mig runt 23. 
 
Söndag: Igår så jobbade jag mellan 12-20.30 och jag hade väldigt mycket att göra hela dagen, åt inget hela dagen nästan. När jag kom hem så gjorde min syster 2 goda mackor till mig och jag åt även chips (lins chips då) och vi tittade på en film. Jag somnade runt ganska sent. Men sov verkligen super bra. Nu ska jag fortsätta titta på Chicago PD och dricka mitt kaffe så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?