"One day I'm gonna just leave you and never come back."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Ny månad och jag är så glad att det äntligen november. Men just denna veckan har jag inte alls mått bra och jag har varit så omotiverad och inte känt mig bra för att blogga. Det är därför det har varit dött här på bloggen. Men jag kommer blogga mer nu, jag har en del saker att blogga om. Men tänkte berätta hur min vecka har varit. Jag startade min vecka att vara ledig och bara njuta av min lediga dag, sedan så gjorde jag inte så mycket mer när jag var ledig. Resten av veckan jobbade jag och hade en del att göra på jobbet. Sedan igår var jag på den nyöppnade bio-salongen här i Helsingborg och den har blivit jätte stor och jag såg Bohemian Rhapsody (filmen om artisten Freddie Mercury) och den var så bra och kommer en recension under kvällen eller imorgon. Men nu ska jag göra mig lite mat så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?