"I just need some coffee and I will be fine."
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Det har varit rätt dött här på bloggen senaste veckan. Jag har jobbat en del denna veckan och har inte heller mått så bra. Hänt mycket senaste tiden och jag tror kroppen börjar säga ifrån nu. Förra veckan bodde jag hos min syster ochså och umgicks med henne ganska mycket. Var mysigt lite men just nu tänker jag inte så mycket på det. När jag mår såhär brukar det vara min ångest som tar över min kropp och jag blir bara negativ och ledsen. Men i mitten på veckan så mådde jag lite bättre och jag känner just nu att denna veckan kan bli bättre. Men jag tänkte berätta om min fredag, lördag & söndag för er. 
 
Fredag: I fredag så jobbade jag mellan 11-20.30 och hade en del att göra på jobbet. Men sedan när jag kom hem så åt jag en macka med ägg, saltgurka, skinka och majonäs. Det var riktigt gott och sedan blev det lite godis. Och jag såg även ännu en film hos min syster och denna gången blev det Jumanji: Welcome to the Jungle & den var riktigt rolig och jag somnade runt 02 tiden. En recension kommer upp under veckan. 
 
Lördag: I lördags vaknade jag runt 8.30 tiden och skulle gå till ViktVäktarna och väga mig och jag hade gått ner 1kg och blev ganska glad faktiskt. Sedan åkte jag hem till min syster och vi åt en mysig frukost. Denna gången blev det äggmackor och det var supergott. Sedan skulle jag till jobbet och jobbade mellan 12-20.30. Just i lördags hade jag sjukt mycket att göra och det var så skönt när min chef frågade mig om han skulle köra mig. När jag kom hem till min syster så gjorde jag mig knäcke mackor med lättmajonäs, skinka och gurka och toppat med vegeta. Sedan så satte vi igång en film, vi såg Grown Ups. Och sedan satte jag igång en ny film på netflix och det blev The Princess Switch och det var en supermysig julfilm. En recension kommer upp under veckan. Jag somnade runt 02 tiden och jag hade svårt att somna i lördags. 
 
Söndag: Igår så vaknade jag runt 9 tiden och låg i soffan ett bra tag innan jag skulle till jobbet. Jag packade min väska och sedan gjorde jag mig en smotthie på laktosfri yoghurt, banan, hallon, mango, körsbär, lite laktosfri-mjölk och jordnötssmör. Och sedan jobbade jag mellan 12-20 och hade lite att göra på jobbet. Men fortfarande en jobbig dag, jag mådde lite sådär hela dagen. Men på kvällen när jag kom hem satte jag igång Ex On The Beach och skit vilken drama det blev. Jag somnade runt 22 tiden. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?