GOOD MORNING ☕️
Publicerat den

 
Godmorgon! Hoppas ni alla har sovit bra och har haft en fin vecka hittills. Inatt har jag sovit jätte dåligt, har haft ont i hela kroppen. Efter att jag tog min PWO som min chef gav mig, så kände jag mig så dålig. Jag kände att jag skulle spy, svimma och snurrig under hela kvällen, det gjorde att jag hade svårt att sova hela natten. Vaknade upp varje timme med världens värkar i både armarna, ryggen och benen. Nej, det är inte träningsvärk, det känns som att denna värken spänner fast, lite svårt att förklara. Men jag säger bara att jag kommer aldrig ta denna pre-workouten igen, för jag hade en sån dålig känsla. Men igår hade jag en del att göra på jobbet så jag hade fullt upp hela dagen, men jag tränade på gymmet igår och körde sånt hårt pass. När jag kom hem tittade jag på en sjukt bra netflix mini serie, nämligen November 13 Attack on Paris. Den är sjukt bra och rekomenderar verkligen att ni ska se den. Somnade runt 22:30 och vaknade varje timme och hade sån smärta i armarna mest. Men just nu känner jag mig bara lite bättre. Just nu dricker jag mitt morgonkaffe för att vakna upp och ska snart göra frukost. Så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?